Sain taannoin henkilökohtaista palautetta, että minun ja Neiti Mansikkatarhan yhteisessä blogissa pitäisi tarjoilla myös tahranpoistovinkkejä. Koska minulla ei tällä kertaa ole teille sellaisia tarjota, niin tutkia suurta myysteeriä: korien vetovoimaa.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Olen sijoittanut keittiön tasolle, ilmeisen ratkaisevalle paikalle, korin, joka on vetänyt pieneen kokoonsa nähden kummallisen paljon tavaraa puoleensa. Yleisön pyynnöstä päätin kuvata korin ennen ja jälkeen siivouksen. Liitän mukaan listan tavaroista, jotka olen sujauttanut sinne aina ohi kulkiessani. Olisi hauska kuulla myös muiden vertaistovereiden kokemuksia näistä kodin mystisistä ongelmakohdista.

 

Lista tavaroista:

 

-          punainen puuhelmi

-          talouspaperitelineen lehmän katkennut sarvi (pitäisi kai liimata se paikalleen!)

-          2 pinniä

-          kolmioviivain

-          tupakka-askin varoitustarra (enkä minä edes polta!)

-          rahkavoitaikinan resepti

-          lettuohje

-          ostoslista (yhä voimassa – kauppaan siis!)

-          peltinen läkerol-rasia

-          wc-paperirulla (tyhjä – voisi viedä roskiin!)

-          muistitikku

-          3 pussia kisun ruokaa (eikä minulla ole kisua… )

-          mp3-soitin

-          Lindex clubi –kortti

-          2 pullon korkkia (nite ja gin)

-          hiusklipsi

-          subway-pilli

-          valokuvakehyksen tuki

-          3 ponkkaria

-          jääkaappirunomagneettien sanalista

-          lukkojen huolto-ohje

-          teippi

-          3 skumppakorkkia

-          farkun nappi minipussissa

-          3 tussia

-          pyyhkäri

-          patteri

-          pinssi

-          kirjeveitsi

-          kynttiläväri

-          lahjatarra-arkki

-          esite

-          kuitti (tosin ei kovin vanha – 15.11.2008)

-          pieni narun pätkä

 

 

ENNEN:

 

2162243.jpg

 

 

JÄLKEEN:

 

2162247.jpg